Внедряваме ние фискални принтери. Повече от месец магерим протоколи, вид на документи (касови бонове и фактури), съдържание и пр. Какво се оказва в един момент. Ами всичко, което разпечатате на термохария изчезва безследно до една година. Става дума за устройства, които са одобрени и сертифицирани от държавните контролиращи органи, вкл. за издаване на фактури-оригинали.
Питам, при положение, че издадем на клиента една фактура и му дойдат данъчни на проверка (по закон счетоводните документи се съхраняват 5г) кой точно ще е виновен, че вместо финансов документ човечецът ще им показва чисто бяло листче с един печат на него?
P.S. Всички български производители на такива у-ва вече не произвеждат модели, които не ползват термопечат. Никой от запитаните от мен производители не пое отговорност за трайността на напечатаното.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
2 коментара:
Публикуване на коментар